Deeltijd
Nederlands
ARNHEM
30.0
-- niet aangeboden

Voor meer informatie:

info@han.nl | T (024) 35 30 500 van 09.00 tot 16.30 bereikbaar | www.han.nl

Voor inhoudelijke informatie:

Cees Landman
E-mail: Cees.Landman@han.nl

Inschrijven? Goed om te weten! Bij populaire minoren vindt 3 tot 4 weken na het open gaan van de inschrijvingen een loting plaats áls er op dat moment meer inschrijvingen zijn dan beschikbare plaatsen. Bij de minoren waar nog plaats is, geldt daarna tot aan de sluiting van de inschrijfperiode: zodra een minor vol is, wordt deze gesloten, vol = vol.

Daarnaast geldt dat als het aantal aanmeldingen na drie weken ruim onder de norm ligt; deze minor mogelijk wordt teruggetrokken. Dus heb je interesse, meld je direct aan.

 

Schrijf je op tijd in!

Let op: Voor HAN studenten geldt dat zij zich, in geval van uitloten of geen doorgang van de eerste keuze NA de periode van besluitvorming (deze duurt ca. 3 weken), kunnen herinschrijven. Dit kan alleen op de dan nog beschikbare minoren die plaatsen vrij hebben.

Ook dan geldt: zodra een minor vol is, wordt deze gesloten, vol = vol.

 

Een goed overzicht van de HAN minoren kun je vinden in de minoren app! De app is bereikbaar via: http://www.minoren-han.nl/

 

In deze HAN-minor staat het bedenken en beheren/coördineren van de klantinteractie centraal. De focus ligt op de digitale infrastructuur en hoe deze de positionering, profilering en de online vindbaarheid van de organisatie optimaliseert. 

Online marketing heeft een ware revolutie veroorzaakt. Het zijn niet meer de oude en welbekende marketingprincipes (bijvoorbeeld de 4P’s), die nu ook een digitaal jasje krijgen.

Course1: Internet Marketing (IM):

De course IM bestaat uit de onderdelen Online scorecard en Conversie-optimalisatie. Bij beide elementen gaat het om online marketing. 

Course2: Service Design (SD):

De course SD belicht alle aspecten van het (door-)ontwikkelen van een online dienst. De student leert wat een (online) dienst is en wat de verschillen zijn met producten en analyseert de organisatie en de gebruikers van de dienst met als doel meerwaarde te creëren voor klant en organisatie. Community management maakt hiervan onderdeel uit.

Project:

In het project wordt onderzoek gedaan naar een e-business onderdeel naar keuze.

  • De student kan een totaaladvies verwoorden inzake de zoekmachine-optimalisatie van een website.
  • De student kan een Adwords-campagne ontwerpen met verantwoording van de gekozen zoektermen en inzicht in het bestede budget.
  • De student kan een Adwords-campagne opzetten en kwalitatieve en kwantitatieve resultaten uit de webanalyse verklaren.
  • De student kan de analyses ten behoeve van een kwaliteitssysteem rondom de internetvoorziening maken.
  • De student kan een kwaliteitssysteem ontwerpen rondom de internetvoorziening en kan daarbij de keuze van succesfactoren, indicatoren en meetmethoden aangeven en onderbouwen.
  • De student kan adviseren rond het gebruik en de invoering van een kwaliteitssysteem rondom de internetvoorziening.
  • De student kan een organisatie analyseren aan de hand van een organisatiemodel (business model canvas).
  • De student kan klantrelaties, klantenclusters en klantbehoeften analyseren.
  • Aan de hand van de organisatie-en klantanalyse kan de student een customer journey en een service blueprint opstellen.
  • De student kan een onderbouwd verbetervoorstel doen voor een online dienst vanuit zowel het opdrachtgever- als klantperspectief.
  • De student beschikt over parate kennis van community management en kan deze kennis toepassen in concrete situaties.

Een minor wordt pas interessant als deze aansluit op je opleiding en/of je beroepsprofiel, van het juiste niveau is en niet overlapt met je major.

Overweeg deze minor als je beschikt over:

  • basiskennis van webdesign.
  • basiskennis in het ontwikkelen van een marketing-/communicatieplan met focus op digitale middelen.
  • basiskennis conceptontwikkeling.
  • Schriftelijke tentamens IM & SD.
  • Beroepsproducten OTM: Internet Scorecard, Conversieoptimalisatie.
  • Beroepsproduct SD: Organisatie-Dienstbeschrijving.
  • Onderzoeksplan, onderzoeksrapport, presentatie over onderzoek, persoonlijke verantwoording.

Er wordt vanuit gegaan dat studenten van maandag t/m vrijdag beschikbaar zijn, dus bijbaantjes of andere vakken van maandag t/m vrijdag (8.45-17.30 uur) volgen is geen optie.

 

Werkvormen:

  • Theorielessen.
  • Presentaties.
  • Workshops.
  • Gastcolleges.
  • Projectonderwijs.

Studenten van de HAN kunnen zich eenvoudig aanmelden via alluris.

Inloggen alluris arrowright

Externe studenten moeten eerst een account aanmaken bij kies op maat.

Heb je nog geen account bij kies op maat? Klik dan op onderstaande button om een account aan te maken.

Account aanmaken arrowright

Heb je al wel een account bij kies op maat? Klik dan op onderstaande button om in te loggen.

Inloggen kies op maat arrowright